TrineogAiko.jpg

• Valpekurs

• Hverdagslydighet

• Kontakt- og passeringskurs

Jeg har en border collie på 1 år, med navnet Aiko. Jeg er oppvokst med hund, men fikk min egen først i 2021. Vi er derfor en relativt fersk ekvipasje som ikke klarer å bestemme oss for hva vi vil holde på med! Vi har prøvd oss litt på agility, nosework og gjeting. Vi har også lyst til å prøve oss litt på spor og rallylydighet etterhvert.

Selv er ikke konkurranse målet, men det å ha det gøy sammen med hunden i aktiviteter som er morsomme for begge!

Som instruktør brenner jeg spesielt for valpekurs.

Det er så inspirerende og gøy å se ekvipasjer som mester og har lyst til å jobbe sammen. Med valp/unghund selv, er mye gjenkjennelig, og jeg får muligheten til å gi verktøy som jeg selv nylig har hatt bruk for. Når kunder kommer tilbake og forteller om mestring i hverdagen er det ekstra gøy!

Målet er å inspirere og gi nyttige verktøy for å legge  grunnlaget for et trivelig og morsomt hundehold for alle!