Eve.jpg

Eve

Kurs jeg har tatt med egen hund:

• Spesialsøk Modul 1 v/Stig Meyer Berg, 2021

• Instruktørkurs v/Trondheim Hundeskole, 2021

• Grooming-kurs v/Groomer, Kynolog og Handler Hugo Quevedo, 2020

• Grunnkurs Nosework v/Karin H. Antonsen, 2019

• Valpekurs v/Trondheim Hundeskole, 2009

Utdannelse og jobberfaring:

• Instruktørutdannelse v/Trondheim Hundeskole, 2019/2020

• Hundefrisør og Innehaver hos Ranheim Hundeservice, 2019 - d.d.

• 20 år med administrativ erfaring

Medlemskap:

• Dyrevernalliansen

• NOAH

Kurs jeg holder:

• Valpekurs

• Hverdagslydighet

Navnet mitt er Eve Hatlen. Jeg begynte å jobbe hos Trondheim Hundeskole i 2021, og mitt aller første møte med hundeskolen var for hele 11 år siden på valpekurs!

Jeg har to hunder: Bianca, en jack russel terrier, og Scott, en yorkie (i stamtavla hans står det Doggy Boom Yes You are Hot!). Begge hundene er nå 11 år, og de er lykkelig uvitende om hva som blir neste sprell familien finner på av ulike aktiviteter! De er med på det meste, fra spesialsøk til lange fjellturer. Vi prøver litt forskjellig og har ikke spesialisert oss på noe felt. Jeg er litt nysgjerrig på spor og løp med hund i skogen, siden begge elsker å løpe. Vi har det mest gøy, men jeg må si at spesialsøk er innmari interessant! Foruten å bruke snuten og hodet, så springer sjarmtrollene mine rett som det er opp på en fjelltopp sammen med meg.

Selv er jeg veldig opptatt av dyrevelferd for alle dyr, og blir veldig glad når jeg ser en lykkelig hund sammen med en stolt eier!